10 Éve, hogy anya lettem....

 

img-20230216-wa0017.jpg

"Anya leszek!

2013.03.24.-én  10:39 kor megszülettél! Egy csepp makrancos hölgyike. A legelső csoda lettél az életemben. Szülők lettünk!  Csodaszép szőke kishölgy! 49 cm, és 2650 gr. Picit korábban érkeztél, sajnos az én hibámból, de a Doktor bácsi így látta biztonságosnak. A legfontosabb, hogy Te jól legyél. Érdekes, és borzasztóan megható érzés édesanyának lenni. Talán korábban, amikor ezen gondolkoztam, amíg a pocakomban laktál ezt elképzelni sem tudtam. Boldog vagyok!  Különleges vagy, ez már az első pillanatban világos volt számomra. Nem azért mert az én leányom vagy, hanem azért, mert itt lett kézzel fogható viszonyítási alapom, és a különbségek nagyon szembetűnőek. Már csepp leányként is nagyon tettre kész, és aktív voltál.  Termeted ellenére teljes mellbedobással próbáltál ellene lenni az én elképzeléseimnek.

Már ott elkezdődött..

 

Odakint ordító hideg van, és nagyjából bokáig ér a hó... Drága csepp tavaszi kisleány, igyekezzünk, hogy minél hamarabb megnézhessük a ragyogó havat. Kis segítséggel eltelt még kettő nap velünk, és jó tanácsokkal ellátva útra kelünk a hóban. Édesapád már nagyon izgult értünk, és minden nap bejött minket meglesni, és hozott enni, innivalót. Most értünk jön. Hozza, a mózeskosarat, hogy biztosan meg ne fázz. Én jól bebugyoláltalak abba, amiket hoztam neked, de szerencsére nekünk is van pólyánk, így biztosan rendben leszünk."

Ennek már 10 éve... És azóta Te lettél számunkra a leggyönyörűbb hölgy, egy dacos dünnyögő ellenkező kiskamasz, aki időnként útál, és nem érti, hogy miért  is vagyok én "ennyire" gonosz, és rossz anyuka. És tudom, hogy időnként én is kitennélek a házból, és néha magadtól mennél, mert én mindent is akarok, és persze mihamarabb. De tudod mit Nyuszifül? Remélem, hogy még nagyon sokáig fogsz dacoskodni, és dünnyögni a fülembe, mert ettől lehetek én is eleven, és pezsgő. Sokban hasonlítunk, és tudod, van  egy olyan mondás, hogy két dudás egy csárdában nehezen fér meg. És igaz is, de annyi minden van már, ami csak a miénk. Ami majd akkor lesz fontos, amikor majd csak nevetünk ezeken a nehéz, és fájó pillanatokon. És hidd el, hogy a következő 10 év, még nehezebb lesz mindkettőnknek, de az idő majd mindent megszépít nekünk, ahogy eddig is tette!

Nagyon szeretlek, nagyon szeretünk mind Nyuszika! 

Legyél nagyon boldog ezen a csodálatos napot, és soha ne add fel az álmaidat. Mi mindíg itt leszünk mödötted, hogy támogassunk. 

Boldog születésnapot!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr6318079286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása