Nyolc éves Nyuszifül!

1616567921309.jpg

Mióta megszülettél rohan velünk az élet, igyekszünk utolérni téged. különleges pillanatokat kaptam már tőled , és még sok ilyen áll előttem. Minden nap hálás vagyok, hogy engem választottál, hisz különleges vagy nekem.Elképesztő micsoda nagylány lettél ebben a nyolc évben. Csodaszép szőke hercegnő , gyönyörű kék szemek, cserfes mosoly, huncut ajkak, csibész léptek a végtelen úton. Mész előre épphogy utolérünk. Szeretetem határtalan.Csodás élményt kaptam tőled, amikor megszülettél. Ez a nap mindig sokat fog jelenteni nekem. Te voltál az első kincsem és az leszel, amíg világ a világ.

Ma 8 éve hogy a kezemben tarthatlak, nyolc éve hogy anya lettem. Akkor először, és amíg földi léptem bírja.Sok mindent tanítottál nekem, és még sok mindent fogsz .Nincsenek könnyű napok melletted, nincsenek unalmas pillanatok minden percem  izgalom.Mindig van mit tenni. Mindig van mit mondani. Van, hogy egy mondatban 3 kérést fogalmazol meg! Nehéz tartani veled a lépést.Mégis hálás vagyok, hogy melletted lehetek.Legyen minden napod, minden éved, az egész életed csodálatos utazás. Találd meg amit keresel, és legyél mindig nagyon boldog.

1616568700319.jpg

Tudom, nagyon sokat vitatkozunk, és nagyon sokszor nem találjuk egymás mellett a helyünket. Ennek egy oka van, hogy borzasztóan hasonlítunk egymásra és nagyon sok mindenben kellene még, hogy tudjak gyermek lenni. Ez felnőttként nagyon nehéz. Olyan furcsa, hogy ha eszembe jutsz, és az élményeimet próbálom neked megszemélyesíteni, akkor már nem úgy gondolok rád, mint egy kicsi leány. Sokkal inkább látlak már egy kicsi hölgynek. Bár ott ül még az arcocskádon a gyermeki huncutság, és sokszor látlak babázni, vagy építeni, de ez már nem olyan, mint amikor pici leányka voltál. Iskolás, okos, érett kishölgy lettél. Nagyon sok minden érdekel, és továbbra is csodaszépen rajzolsz. Nekem csodaszép. Annyi minden történt ebben a nyolc évben, és olyan gyorsan elrepült. Rengeteg szépet hagyunk magunk mögött, de előttünk még oly sok év. Ez a mai a Te napod, csak a Tiéd. Számoltuk, vártuk, és elérkezett.

Nagyon szerencsés vagyok, hogy melletted mehetek, és itt vagy nekem drága Lucám! Isten éltessen 

Nagyon szeretünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr3416475718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nem "MINTA" Anya

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása