7 éve Vele…

 

img-4a2c8070b9f4fb9f297fdd81c48c5075-v.jpg

Ismét eltelt egy év, és sajnos nem csak Lucám felett rohan ennyire az idő, hanem …… Testvérei is öregszenek. Amikor kimondom, akkor olyan érzés lesz úrrá rajtam, amit szavakba öntve talán kicsit a jó álmokhoz tudnék hasonlítani. Annyi mindenen túl vagyunk, és számomra hihetetlen, hogy máris 7 éves lett… Most született. Épp a kezemben tartok egy nagyon hasonló csepp kisleányt, mint amilyen Ő volt. Időnként elnézegetem, és rácsodálkozok, hogy milyen szép. Nekem. Elfogult vagyok a gyermekeimmel. Mindbe látok magamnak szépet. Luca az úttörő. Mindenben Ő az első. Vele vagyok a legkritikusabb, őt kérem számon, ha a testvéreivel történik valami, hisz Ő a legnagyobb. És Ő az, aki tartja a tükrömet. Nagyon hasonlóak vagyunk, és mivel időnként Ő szeretne lenni az okosabb, elkerülhetetlen a szópárbaj.

A szívem ilyenkor nagyot dobban, hisz már izgatott, és mást sem számoltunk, csak, hogy mikor lesz már a nap. Az Ő napja. Nem lehet átverni. Figyel. Most már nagyon. Sajnos az idei születésnap rendhagyó lesz az Ő, és a mi életünkben is, hisz nem megyünk sehova, és nem jön hozzánk senki, hisz itthon van mindenki. Rendkívüli helyzetet élünk meg, és nemhogy a gyermekem életében, de még az enyémben sem volt hasonló sem. Attól ez a nap ünnep cserfes huncut leányom ünnepe. Emlékszem térdig érő hóban érkezett. Nagykabátban voltam, amikor hoztuk haza, és még jó ideig hó volt abban az évben. Most ismét havazik. És mi ismét gyertyát gyújtunk, és énekelünk. Neki!

Nagyon boldog születésnapot Drága Lucám!

Szeretlek

 

Kislányomnak!

Ezer csillag ragyog az égen,
Van nekem egy reménységem.
Kinek mosolya ragyogóbb az összes fénynél,
Ki jelenléte is többet ad a reménynél.

Mellette leszek, vigyázok rá,
Szeretjük egymást egy életen át.
Boldogságom lett ő nekem,
Köszönöm, hogy itt van velem.

Nélküle csak egy senki lennék,
Semmi hasznosat nem tennék.
Fontos lettem egy csodás lánynak,
Nincs is jobb érzés egy anyának.
Múlnak a percek, s múlnak az évek,
Édesem, mindig szeretlek Téged!!!

"Pestovics Viktória"

20200323_215200.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr1715550170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nem "MINTA" Anya

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása