Búcsú

shutterstock_285580538.jpg

„Búcsú”

Sok alkalommal éltem már meg veszteséget, de ez most friss, és borzasztóan megtört. Kevesebb lett a világ. Egy csodálatos embert veszítettünk el. Egyelőre felfoghatatlan, de el kell fogadnom a tényt, hogy ez megtörtént.

Szeretnék mesélni egy leányról, akinek oly ragyogó személyisége van, volt… Nem tudom ezt múltként kezelni, mert ha becsukom a szemem, itt van előttem, itt áll és mosolyog….. Azzal a csodálatos mosollyal, amitől jókedvre derültem bármikor, és biztos vagyok abban, hogy más is így gondolja ezt, aki ismerte. Mesélek egy Anyáról, aki fiatalon, nagyon fiatalon kellett távozzon a gyermekei mellől. Fiatalon lett édesanya, hisz a társ, aki kísérte az úton az igazi volt Számára. Ismerem őt taknyos leány korom óta, és már akkor tudtam, hogy különleges. Nevezzük ezt a leányt most Helgának! Ritka név. Nem adatik meg, hogy Helgák születnek minden nap. Nekem Ő az egyetlen az életemben. És tiszteltem, és a mai napig ezt teszem. Soha nem voltunk egy körben, de ettől függetlenül az élet valahogy mindig közel tartott minket egymáshoz. Hosszú éveken keresztül voltam alanya szadista hajlamainak, amit utólag köszönök. Mármint, hogy lehettem alanya, hisz így szorosabb lett a kapcsolat. Indokolt volt a találkozó, és így sok mindent tudtunk egymásról. Végig kísérte az életemet, tudta a suta dolgaimat, tudott a nagy napjaimról. Jelen volt a házasságom napján, segített a várandósságaim közben, és ismerte a gyermekeimet, kivéve a legkisebbet, mert vele csak a pocakomban találkozott. Sokat kaptam tőle. Sok pozitív érzést, és befogadó szívet. És most meg Angyallá lett! Odafent derít mindenkit jókedvre, és különleges lényével teszi jobbá az Angyali létet. Szomorú vagyok. Sír a lelkem, és a szemem. Összeszorul a szívem, amikor elmegyek az utcában, ahol az Édesanyja lakik, mit élhet meg most… Elmosolyodom hisz emlékszem, ha láttam az autójával előttem menni, azonnal eszembe jutott, amiket mondott, cseng a hangja a fülemben. Olyan boldogan mutatta be az új autóját. Az Övé volt. Különleges neve, és helye volt a szívében. Az én szívemben pedig neki volt különleges helye. Régi megszokott helye. Elment. Nincs többé. Köszönöm, hogy ismerhettelek! Angyal vagy!

 

Egy angyal emlékére

Mikor a földön meghal egy angyal,
a felhők megtépik ruhájukat,
könnyeiket csorgatják szakadva,
villámok szórják fényharagjukat.

Mikor felszáll a habkönnyű lelke,
kis teste árván a földön marad,
megtört emberek gyászolnak csendben,
szívük talán örökre megszakadt...

 1565940822-lflcgnakj_md.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr5615521412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása