Regenerálódásom…
img-20190302-wa0000.jpg
Nincs mese… XXL leány lettem! Kínai méretben meg pfffff. Le kell fogyni. Ez egy nagyon nehéz, és minden hölgyet, aki hasonló helyzetben van, leterhel. Lelkileg, és testileg egyaránt. Ez szólóban is nagy feladat, nem pláne akkor, ha van segítség ebben. Így legalább nem egyféle étel készül a családi tűzhelynél, hanem minden szájat kielégítően minimum kettő.
Fogyni 3 gyermekkel, és azon egészségügyi állapottal, amivel én jelen állapotomban rendelkezem,(ez egy külön fejezetet érdemel) elképzelhető, hogy kellene szakember segítségét kérnem.. De nem most. Egyelőre megpróbálom a saját módszereimmel, és már korábban is bevált praktikáimmal elérni a célomat, és utána elindulok, mert sajnos a kritikus dolgaim egy része a zsírral borított testrészeim alatt vannak. Azért kezdtem el a diétát ősszel, mert én nem szezonális bikini ruci fogyásról beszélek, hanem komplett életmódváltásról. Vannak már szerencsére bevált módszereim, amelyek remélem, ezúttal sem hagynak cserben. E mellé érkezett még egy nem tervezet glutén érzékenység, és a kettő együtt, eredményes páros, de aki tudja, hogy ez mivel jár….. 
Minden szervezet más, és minden szervezet más-más módszerre reagál. Lehet, hogy ami nekem beválik, az másnak egyáltalán nem. Szerencsém van, mert egyetlen dolgot soha nem hagyok el, és az a kitartás. Minden esetben, ha volt cél előttem, akkor igyekeztem azt elérni.
Védőnőmmel egyeztettem az életmódváltás előtt, mert Szent harmad szülött gyermekem nemsokára 15 hónapos lett, így talán fel tudok kicsit szabadulni testileg, lelkileg egyaránt. A paramétereimet senkinek nem fogom kiadni. Elég annyi, hogy sokból szeretnék kevés lenni, olyan fajta kevés, aki végre csak a nadrág hosszával kell, bíbelődjön, mert a többi választható opció lesz. Nem ismeretlen ez az út előttem, sokadik alkalommal fogok elbúcsúzni a felesleges rétegeimtől, és a legutolsó 2 alkalommal a fogyásom sikerrel zárult, mármint valamennyire. Nyilván nekem is mint minden embernek van versenyhatára, és mindig bízom benne, hogy sikerül egyszer elérni. Sok munka áll előttem. És ha nekem megy, bárkinek menni fog. Nagy kedvenceim nekem is vannak. Mármint sport terén, de ez helyváltoztatással jár, és ez most nem igazán megy. El kellene érte autóznom a belvárosba és vissza.
 Az abszolút favorit sportom a spinning. Ami az első találkozással nem így volt, de akkor még sokkal jobban tudtam válogatni a kínálkozó lehetőségekből. A diéta típusa egyenlőre egy speciális zsír diéta, amely elsősorban az állati eredetű termékeket részesíti előnyben. Imádom a zöldségeket is, és természetesen sokat fogyasztok ezekből is. És ez is nagyon megfigyelve, mert a kisfiam még igényt tart a testi kapocsra. Nagyon is.
Igazából ezen elmélázva nem is értem, hogy miért rezgek? A gyermekem tápláléka a testemből ered, és elviekben „falja” a felesleget, amiből nekem egyre inkább csak több lett.. Az idegesség is elvben oldhatja a kilókat, és én őszintén sokat vagyok idegállapotban, és még sem történt, történik, még csak hasonló sem.
Nem szeretem, hogy ekkora vagyok, még akkor sem, ha randa a sovány. Egyszer úgy kipróbálnám, hogy milyen az, amikor gond nélkül felvehetek egy feszes ruhát, és nem kellene behúzni azt, ami sajnos behúzhatatlan. Vélhetően köze van ehhez is a gyermekeimhez, hisz a várandósság alatt kissé szétvált a hasizmom.. Kissé. Egy fél vagyon lenne, ha ezzel szakember foglalkozna. Ezt egyelőre eltettem várakozó listára. De ami biztos, hogy van egy csodaszép spinning bicajom. Ő lesz jelenleg a társam a bajban. Fel is vagyok lelkesülve elméletben teljesen, de az eredmények beszélnek majd helyettem.
1552976437603.jpg
Nagyon nehéz azt tenni, és az lenni gyermekek mellett, aki szeretnék. És nem is biztos, hogy rossz értelemben, mert a gyermekek a legelfogadóbb lények a világon. És ha én 100xl leszek, neki akkor is fontos maradok, hisz az édesanyja vagyok.. Nincs is nagyon más választásuk.. Ezt a gyermeki őszinteséget, és elfogadást jó néhány felnőtt nyugodtan példázhatná saját részére, mert sajnos sok alkalommal találkoztam már a rosszindulattal, és az alakoskodással.… a fontos, hogy a gyermekeim igénye miatt is fontos, hogy anya kondiban legyen. Az bizonyos, hogy teszek róla, hogy én húzhassam ki magam mellettük. Nekem fontos. Az én gyermekeim, és nem hagyhatom el magam. Muszáj értem/értük. Biztosan tudom, hogy ezzel a problémával sem vagyok egyedül a világon, és bízom abban, hogy legalább egy anyukának tudok majd lendület lenni a szemében.
Ha van lehetőség, és idő arra, hogy szakember segítségét kérjen egy édesanya, és kijöjjön a szürkeségből, akkor nem is kell messzire menni, hisz csodálatos segítség, és lelki segítség lehet egy személyi edző. Szeretnék itt kitérni néhány lehetőségre, és teremre, ahol biztosan nem kell majd szégyenként megélnie egy anyukának sem a szülés, és szoptatás után ránk maradt felesleget.
Első sorban olyan termet válassz, ahol több lehetőség van, hogy kipróbáld az erőnlétedet. Elképzelhető, hogy amit szeretnél, az nem is fog beválni, és valami teljesen másra lesz elsősorban igény, és erő. Nem kell most menni a barátnők után, mert nekik ez bevált. Nem jó, ha plusz teher a mozgás, és nem egy felüdítő kikapcsolódás (szerintem).
Szegeden ma már válogathatunk a jó lehetőségek között, de azért én mégis szemeztem közülük. Így a végén az általam legjobban támogatott, és ajánlott linkeket fogjátok megtalálni.
Személyi edző, egy csupa szív, és lélek hölgy Nóri. Ő a Forma 1 stúdióban található meg.
Rövid bemutatkozás a saját tollával.
Hivatásáért rajongó pedagógusként az egészséges életmód és sport iránti elköteleződésemnek köszönhetően az elmúlt tíz évben szabadidőm jelentős részét aktív sportolással, sportesemények szervezésével, sportedzői feladatok ellátásával és önmagam szakmai képzésével töltöttem.
Életem egyik mozgatórugója a sport, immár hivatásos edzőként feladatomnak tekintem, hogy a mozgás szeretetét, életet megújító hatását a hozzám érkező vendégek – kortól, nemtől és edzettségi állapottól függetlenül – hétköznapi tapasztalatává tegyem. Holisztikus szemléletet és a sport erejét felhasználva arra, hogy segítsem őket a testi, lelki megújulásban, önmagukra találásban.
Elkötelezett edzőként hiszek abban, hogy vendégeim szakmailag megalapozott, tervszerű, személyre szabott kísérése a kitűzött, reális cél felé nemcsak látványos eredményt hoz, hanem valódi életmódbeli változást is generál a hozzám forduló vendégek mindennapjaiban.
Csoportos óráimon és személyi edzéseimen egyaránt így kívánok segítségére lenni mindazoknak, akik bizalommal fordulnak hozzám, legyen szó fogyásról, erősítésről, betegség utáni rehabilitációról vagy prevenciós mozgásról egyaránt.
Szombathelyi Nóra Edző
 
 
https://www.facebook.com/szombathelyinora/
 
Másodikként egy komplex lehetőség mindenkinek, hisz több mozgásforma, és edző közül választhattok. Ez nem személyre szabott, de itt is adott a lehetőség, hisz ez is opció itt is.
Kovács Gabi és Király Robi, a sárga mellényes edző közös mozgásközpontja a Vadász utca 2-ben! Ne várd meg a hétfőt, most van holnap!
Egy mozgással foglalkozó stúdiótól talán más filozófiát várnál, de: nálunk nem a külső számít! Az a fontos, hogy mindenki egyre jobban érezze magát a bőrében (persze annyit ígérhetünk, hogy ez a bőr keményebb idomok fölött fog feszülni, ha valaki rendszeresen ellátogat hozzánk). A jó hangulat garantált: mi nemcsak vendégeink egyórás átmozgatását, hanem táplálkozását, életvitelének átalakítását is szívünkön viseljük. Nevezheted ezt holisztikus szemléletnek, buli hangulatnak, vagy egyszerűen törődésnek - a lényeg, hogy itt otthon fogod érezni magad. És hogy mit is értünk mindenkin? Háromtól százéves korig szívesen látunk bárkit, aki mozgásra vágyik.
 
http://www.k2szeged.hu/index.php
 
Fontos, hogy mindkettő, amit ajánlok attól lesz értékes, ami épp egy ilyen helyzetben szükséges testnek, és léleknek. Egy megfelelő, és maradéktalanul empatikus szakember.
Mozgásra fel……
 
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8414698174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása