Köszönöm!

1529346983883.jpg

„Az életben néha előfordul, hogy jó dolgok történnek jó emberekkel. Nem kell aggódnod... nem történnek olyan gyakran, amennyiszer történniük kéne. De ha mégis, a jó ember csak annyit mond, hogy köszönöm, és továbblép……….”
Hanya Yanagihara
 
Mit mondhatnék mást, mint hogy KÖSZÖNÖM! Minden egyes embernek akár csak egy megosztással, vagy tárgyi adománnyal, és jó szóval jelen volt ebben a gyűjtésben.
Első próbálkozásom, amely ilyen jellegű volt, és be kell, valljam, hogy elégé sok pofonba fordultam bele! Segíteni nem is olyan egyszerű! Azt gondoltam eddig, ha jót akarok tenni, azt megtehetem mindenféle kritika, és akadály nélkül. Tévedtem! De ezt leszámítva teljes mértékben hálás vagyok. Annyi jó ember van a világon, és meglepő, hogy egy-egy karitatív megmozdulás mennyi érzelmet vált ki emberekből. Természetesen ilyet, és olyat is! Előkerült a stadion téma, de sajnos én ezzel nem igazán tudok mit kezdeni…. a stadionra szükség van, ez mindenkinek el kell fogadnia, mert nem igazán gondolom, hogy bárki, aki efféle megmozdulást szervez, tudna érdemben kommunikálni a felső vezetéssel. És én nem is akartam, mert semmi köze a két dolognak egymáshoz.
 Szerettem volna mindenkinek elmondani, hogy hálával tartozom több szegedi illetőségű személynek. Minden pici dolog hozzájárult ahhoz, hogy ez a gyűjtés sikerrel zárulhasson, és én holnap büszkén a szegedi édesanyák nevében bemehessek a klinikára, és oda adjam a kincseket!
Szerveztem egy sikerrel zárult elsősegély tanfolyamot, amelyet már második alkalommal zártunk le óriási sikerrel. Nagyon jó volt. Köszönet érte (Flach István, és Kovács Éva Mentő Tisztnek)! Ezzel párhuzamosan arra gondoltam, hogy ha már ilyen jó témaválasztással indulok, akkor miért ne lenne hozzá egy kis adakozás! A segítőimet szeretném felsorakoztatni, mert sok mindenki kellett ahhoz, hogy én holnap ott lehessek….
 
Köszönet Pindurnak (Szirányi Ágnes), aki segített a megtudakolásban, hogy kihez is forduljak ez ügyben.
 
Köszönöm egy csodálatos embernek (Dr Regősné Oláh Zsanettnek) a mi szegedimaminknak, hogy egy kicsit meg promotálta az oldalán, és most is, mint már sok alkalommal saját gondjait félre téve segített nekem, és meghallgatott, és ki okoskodtuk, és egyeztettünk. Hálás vagyok, hogy ismerhetem Őt.
http://szeged.imami.hu
 
Nos, hát itt jönnek mindjárt sorban a csodálatos Babba Mia csajok! A legnagyobb mennyiség innen érkezett. Köszönöm szépen Katának, és Andreának, hogy helyet adtak ehhez.
http://babbamia.hu/
 
A  Pelus pelenka diszkont! A PELUSDISZKONT! Köszönet a lehetőségért, és a lelkesedésért. Itt még a gyűjtő doboz is dizájnos volt. Imádom ezt a helyet. Itt minden van, de tényleg. Az is, amit nem akartam venni, az is mindig van, volt. Köszönöm Emma!
http://www.pelenka-szeged.hu
 
Hálás köszönet a helyi szervezésekért, és támogatásokért a Szőregi 
Tömörkény István Művelődési Háznak. A vezetőség segítségét, és nyitottságát a programra, promotálásra, és a gyűjtésre egyaránt. Anita örök hála. 
http://szoregimuvhaz.hu/ 
Köszönet a Manófalva Gyermek megőrző vezetésének a lehetőséget, és Reninek a közben járást, és a begyűjtést is!
 
Jönnek a sorban a Szőregi klubos lányok! Köszönöm szépen a támogatást, és, hogy mindenki, aki tudott ott volt, és segített nekem. Hálás vagyok nektek is.
 
Most érzem, hogy nem járok rossz úton, és van még jövőm ebben a létben. Még egyszer hálásan köszönöm!
Ez a mai egy ilyen bejegyzés részemről, és remélem ezt is jó szívvel fogadjátok, hisz ez is én vagyok.
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr7614056836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nem "MINTA" Anya

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása