Aki a nadrágot hordja /2 felvonás

20200623_050210.jpg

Elérkezett a nap.

Az én Csodálatos Férjem ismét kerekedik.... Nem a pocaktájon, hanem korban. Frusztrálja időnként a kora. Nem értem a pasikat. Szóval NEGYVEN! Nagyon szeretem a férjemet, és a tulajdonságait, amelyek hatást gyakorolnak az életemre, a minden napjaimra. Ő az, aki segít nekem a mindennapokban, aki az én világom közepe, és tartós pillére. Anyaként, és nőként nagyon kívül kerültem a perifériáról, de Ő igyekszik tartani bennem a lelket. Hol jó, hol rossz szavakkal. Azt mondja Ő, hogy már nincs is jelentősége a születés napjainak amióta gyermekei vannak. Szeretném, ha ez nem így lenne, és ha tehetek érte, hogy ez maradhasson fontos NEKI, megteszek mindent. Kedd lesz az idén, amikor a világra érkezett Ő. Szerencsés vagyok, hogy megtaláltam, hisz Ő a másik felem. A jobbik fél...

Érvelni fogok most, és igyekszem ezeket alá is támasztani közérthetően, és legalább negyvenszer, hogy miért is olyan nagyon fontos Ő!

Szerelem, mert nem is volt, és nem is lesz még hasonló sem az életemben. Tudtam, amikor megismertem, hogy nagyon különleges, és értékes, de igazán csak a nehézségek, és sikerek csiszoltak minket valóban össze.

Férj, aki elvett, aki bár nem a legudvariasabb módon (Pedig ez az egyik imádnivaló tulajdonsága), de megkért, és elvett, és tudom, hogy hittel éli, és vallja azt, amit ott, akkor fogadott meg.

Udvarias, és előzékeny minden emberrel, még azzal is, akivel nincs is oka. Imádom.

Apa! Ez a legeslegfontosabb az életemben, hisz Ő a példa, Ő a lét, Ő béke, Ő a gyermekeimnek a minden.

Gyermekeim, Tőle kaptam a legszebb ajándékaimat, a gyermekeimet. Mind a négyet.

Teremt! Hátteret, biztonságot, létet, jókedvet, vállat, ahol anya időnként elsírhatja magát.

Figyelmes, szinte mindig. Volt már példa természetesen az ellenkezőjére is, de az a jellemzőbb, hogy figyelmes.

Szeret engem! Pedig nem mindig vagyok érdemes rá. Sokszor vagyok épp az ellenkezője. Ő inkább csak csendben megkerül, és nem bírál, csak elfogad.

Melegszívű, igen nagyon az. Valószínűleg a csillagok állása is fontos ebben, de nagyon jóságos Férfi.

Jó testvér, ezt nem kell magyarázni, szerintem ez fontos az életben. Nem rivalizál, és nem irigy. Ahol tud, segít, és ez fordítva is így van.

Jó gyermek, Hálás a szüleinek, azért amit kaphatott, és, hogy felnevelték Őt.

Jó barát. Kevés ma már az igazi Jó barát, de aki maradt, azzal ápolja, óvja a kapcsolatot.

Értékes kincs, nekem. Egy olyan kincs, amely nem terem minden bokorban. Ritka madár a megbízható, udvarias, intelligens, szerető társ, férfi.

Jóképű, tehetséges, Nekem a legjobb pasi a világon. Tehetséges Férfiként.

Megnevettet, számomra nagyon fontos ez. Kell, hogy legyen a férfinek humora. Neki van.

Támasz, Ez talán a legfontosabb nekem. Hisz soha nem az ítélet az első részéről, inkább meghallgatja a miértemet, és támaszom, ha kell....

Becsületes, nekem ez mindig nagyon fontos volt. Így neveltek, és igyekszem ezt én is tovább adni majd, és tudom, hogy Neki is fontos.

Ambiciózus, ó igen. Ha valami érdekli mindig nagyon lelkes, és aprólékos. Ez a munkájában is igaz. Tervez, érvel, magyaráz, megoszt.... Nagyon jó

Szorgalmas, nagyon nagyon. És mindig. Soha nem sunnyog, vagy linkel. A pihenés nála sokszor a tett.

Ezermester, bár még nem számoltam össze, de tuti, hogy meg lesz.

Határozott, az bizony. Néha bántóan. De tudom, hogy ez a mindennapja része, és én is az vagyok.

Érték teremtő, képviselő, minden, amit szeretne, el tud érni, és szinte minden esetben az akarata viszi a célig, így a képviselete is egyértelmű.

Alázatos, Igen ez is a munkája része, de a munka tekintetében az alázat mellé, jó sok áldozatot is hoz. Sok lemondással jár a siker.

Békés nyugodt, Ez az én nagy szerencsém.

Családjáért tesz, él, szerintem ezt nem kell magyarázni. Minden nap lép egy kicsivel előrébb.

Szeret enni, én meg szeretem, hogy szeret enni. Bár válogatós, de szerencsémre nem a legdurvább módon.

Szereti a főztömet. Szerintem ez egy nagyon jó tulajdonság. Nekem biztosan...

Utazunk. Igen, mert Ő ad hátteret, és lehetőséget ahhoz, hogy egyáltalán útra merjek kelni négy gyermekkel.

Élünk, Él. Igyekszünk kicsit a saját lényünkkel is foglalkozni. Hol jobban, hol kevésbé. De sokat jelent egy-egy kettesben eltöltött nap.

 Tesz. Mindent. Ha kell, bevásárol, ha kell, takarít. Nem keresi a kiskaput. Segít, ha rászorulok.

Megoszt. Mindent, akkor is, ha nem jó. Ez közöttünk egy megkötött egyesség. Ha nem is jó, de akkor is tudjunk egymásról mindent.

Képvisel. Emelt fővel képviseli a családját, ha kell egy baba misén, ha kell hivatalban, ha kell szülői értekezleten.

Derülátó, tudom, hogy az. Soha nem a legrosszabb oldalt veszi alapul. „Mindig az aktuálissal foglalkozik. A többi legyen a jövőbeli Balázs gondja”, de sokszor hallottam már ezt.

Bölcs. Ó igen. A bölcsessége nagyrészt abból fakad, hogy nem egy meggondolatlan alkat. Gondolkodik, utána beszél. Én sajnos sokszor fordítva működök...

Művelt. Nagyon is. Ne volt még olyan téma, vagy kérdés, amihez nem tudott érdemileg hozzá fűzni valamit. Nem légből kapott módon, hanem tudományos megközelítéssel, érvelve pro, és kontra.

Játékos. Gyermekeivel Ő az, aki játszik. Ha idő hiányai is merül fel, akkor is a játék működik.

Szerény. Soha nem hallottam még fellengzősen nyilatkozni, még akkor, sem ha megengedhette ezt magának.

Vagány. Nem mindig a jó értelemben, de igen, szerintem vagány nagyon is. Nekem...

Edzett, igen, igyekszik karban tartani a testét. Soha nem vonzottak a nyüzüge férfiak.

Érdeklődő, nagyon sok témában, nagyon sok dologban, olvas, tanulmányoz, tervez, véghezvisz.

......

Menne még a felsorolás, de ma csak negyven kell, hisz ennyi éves lett ma Ő!

Nagyon boldog születésnapot Mazsolám!

Szeretlek

20200623_051332_1.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr4515910262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nem "MINTA" Anya

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása