Aki a „nadrágot” hordja!

dsc_9888.jpg

Volt egy pasi, akire teljesen véletlenül bukkantam rá az interneten. Igen is van ilyen. Hogy ma működhet-e, arról fogalmam sincs. Bizony teli van szeméttel ezen oldalak zöme, de nekem szerencsém van, volt. Éppen akkor sodorta felém ŐT a sors, amikor már kezdtem elkönyvelni, hogy NINCS normális pasi. Van az, csak ritka. Ezen példányok egyik gyöngyszeme az én Férjem.
Szerettem volna pár sorban mesélni róla, aki nálunk a férj, apa, játszó pajti, és még sorolhatnám hosszasan, de már sok apró szösszenetben írtam róla. Ő az, akiért lassan 10 éve oda vagyok, és idén 5 éve, hogy összeházasodtunk. Tudom, hogy ezek nem nagy számok, de nekem sokat jelentenek. Sok mindenen átmentünk már együtt, és voltunk már sokszor padlón lelkileg, anyagilag, és fizikailag egyaránt. Voltunk fiatalok, és éltünk is amennyire energiáink engedte. Sok közös emlékem van, volt, és lesz, amelyet csak Neki köszönhetek. Ő az aki háttér, bármilyen buta ötletem is legyen. Ő az, aki engem soha nem fog simogatni, ha valami ostobasággal állok elő Nála. Ő az, aki bíztat, ha szükségem van rá, és Ő az, aki egy mondattal képes minden elképzelésemet hazavágni, anélkül, hogy erről sejtése lenne. Régóta formáljuk egymást, és bízom benne, hogy soha nem fogjuk elnyomni egymást, és nem leszünk zsémbesek még sokáig. Más-más asszony markából érkeztünk, és egyikünk sem volt könnyű eset soha, de meg tanultuk egymást a hibákkal együtt szeretni, és amire ide elérkeztünk sok könny, és csalódás vezetett mindkettőnk részéről, és soha nem könnyű, és imádom, ahogy álmodozik, és bízom benne, hogy soha nem fogja elém hozni, amiket mondok neki….
A minap kitalálta az én férjecském, hogy lesz majd egy fehér BMW(nem is szereti a márkát), mert az majd milyen jó lesz a kicsi fiának, és addig is Neki, mert hát a kapuzárási pánik.
ŐŐŐ. Mondom én, hogy ok, legyen. Csak kérem, hogy olyat hozzon már a hófehér csodával, aki tud galuskát szaggatni, mert Luca vajas galuskával szereti a borsólevest….
Meg szoktam mondani, hogy legyen házias is, mert akkor biztosan kevesebb lesz a gond. Mindegy is. Bízom benne, hogy egyszer nem fog beállítani valaki itt nekem !
Számtalan aranyköpete volt már felém a férjemnek, és hinni akarom, azt, hogy ez mindig egy fajta motivációs alap akar lenni részéről, hogy jó lenne, ha összekapnám magam.
Igyekszem tetszeni neki, és bízom benne, hogy így három gyermek után is látja bennem azt, akit szeret. Vannak szürke melegítőnacis letargikus időszakaim, és magamnak sem jövök be ilyenkor igazán, és ez is biztosan fontos egy pasinak, hogy egy nő saját magával is rendben legyen, és akkor tudja hozni a szintet. Kinek mi a normatíva. Lányaim megszületése után is egy évig használhatatlan voltam mindenféle szempontból. Borzasztóan nehéz, és kapcsolat próbáló időszak ez. Aki ezt tudja jól csinálni, az előtt emelem a kalapom.
Vannak bennünk frissen élő jó emlékek, amelyeket közösen éltünk meg, és ha elmegyünk egy-egy színtér mellett, jó szívvel emlékezünk arra! Én mostanában már irigységgel telve, hisz ritka pillanatok azok, amikor egyedül ihatom meg a hideg kávémat. Nem, hogy esetleg egy jó sörözés a Malátában, egyedül. Eljön még az idő. Mindig ezzel nyugtatom, nyugtatjuk magunkat. Egy férfinak könnyebb ez. Nincsenek rabságba ejtett testrészek, nincsen testi kötelezettség a gyermek iránt. De ez mind csak időszakos, és ha jól csináljuk, akkor nem megy, nem mehet veszendőbe az eddig lefektetett alap.
Tele vagyunk tervekkel a jövőnket illetően. Nincsen benne már több csimota. Mindketten három gyermeket szerettünk volna, és szerencsések vagyunk, hisz ez meg is valósult. Folyamatosan van elképzelésünk a további teendőket illetően, és Ő szinte mindent meg is valósít ebből. Időnként morog, hogy pont én akartam a kertes házat annyira, és Ő szív. Igen ez így van, de amikor ide költöztünk már terhes voltam, és idén nyáron még az voltam, és valóban szinte mindent Ő csinált meg.
Mindig voltak, és lesznek nehéz időszakok, de hálát adok a Jó Istennek, hogy ezek a legnagyobb problémáink.
Köszönöm a lehetőséget Őneki, és a kitartását. Boldog Évfordulót Nekünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr4613455467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nem "MINTA" Anya

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása