Privát Szadi!

erabelle_kozmetika_arc_kezeles.jpg

Vannak az embernek olyan barátai, akik azok lettek az idő folyamán. Velem is így történt egy eset, amikor a kozmetikus páciens kapcsolatomat 30 perc leforgása alatt lecseréltem, és barátokká avanzsáltunk. Korábban is volt már egy efféle barátságom, Ő is a kozmetikusom volt, de a barátságunk nem ezen alapult, amit most el fogok mondani.  Vannak előzményei a dolgoknak, és azt gondoltam ez eddig, hogy ennél brutálisabb dolgot nem lehet művelni velünk, nőkkel. Mert azt már biztosan tudom, hogy a szépségért meg kell szenvedni….
A szadizás alapfokaként szolgáló szolgáltatás a szemöldökszedés. Lehet ez gyanta, vagy szimpla csipesz, az égvilágon sok különbség nincs, esetleg az időtartam ameddig a fájdalom tart. Ez egy szimpla kis sétagalopp ebben az iparban.
A következő a bajuszgyanta. Na, az fincsi… Attól azért így, hogy szoktatott páciens vagyok, még ma is tudok csillagokat látni. Ezt csak és kizárólag gyantával engedem meg, hisz csipesszel ez még borzasztóbb lehet.
Szerencsés ember vagyok, mert az idő előre haladásával ragyogó alap leszek mindenféle szadista hajlam kiélésére, és tenném én zárójelbe, de teljesen felesleges lenne, hisz meggyőződésem, hogy élvezik. Olyan természetességgel, és mosolyogva teszik a dolgukat…..
A következő, amitől még ki tudtam jönni Tőle, Tőlük (Eddig csak kettő kozmetikusom volt, és mindkettő ugyanolyan) a könnyeimmel küszködve, az a bőr alatt megjelenő pici zsírcsomó, gríz névre hallgató apróságok kiszúrása, kinyomása tűvel. Észreveszik, nem tudnak elbújni. Bemész az ajtón, és pontosan tudja, hogy ma eggyel több van belőlük. Speciális kozmetikus nézéssel feltérképez, számol, öl….
És meg is érkeztünk ahhoz a folyamathoz, amely ezt az egészet globálisan magába foglal mindent, ez a nagykezelés. Ennek van legalább 20 fajtája, a simától, a savasig, és a csokoládésig. Én egyelőre a simára fizettem be. Itt kérem, megkaphatsz mindenféle gyilkos szándékot egy csokorban. Szúr, csíp, tép, harap…. Szóval kb egy óra élvezet. Mármint NEKI.
El is érkeztünk ahhoz, amit ÉN eddig még nem próbáltam, de hát megbízom benne, szeretem, és szakmájában kiváló. Miért is ne. Harmadik tervezett „nem” szülésemre készültem, és Gabika végig kísérte az várandósság teljes egészét. Már tavasszal szóba került, hogy rendbe szed engem a szülésre. Legyantáz odalent, és no problemo. Ő is örül, az orvos is, mert nincs gond…
Szóval a brazil gyanta! Ez kérem az, amikor sehol nem hagynak még csak pihét sem odalent. Ott ahol én akkor csak és kizárólag (disznóvágást) tudtam rendezni, mert KB annyi vér volt mire végeztem. Arról nem is beszélve, hogy tapogatózva tetem mindezt.
Nos, bele is egyeztem, hogy rendbe szedjen…
El is érkezett az én napom. Meg is érkeztem a megbeszélt időpontra a kozmetikába, ami természetesen, mint mindig telve volt megfelelő alannyal.
Lefeküdtem a kínpadra, és Gabika jött ment, hozott mindenfélét, ami szükséges lehet az egyszemélyes csukott ajtós szadi partihoz. Keresztbe tett lábbal várakoztam, amíg Ő sertepertélt. Csukódik az ajtó, és kezdődik. Természetesen beszélgetünk közben, mint mindig. Elindul a buli, felkente az első forró csíkot, és leránt….. Édes drága Jó Istenem. Na, jó, kifújtam a levegőt, mert csak nem vághatom szájon egy csíkocska után (szerintem ezzel letépte KB a vénuszdombom felét). Semmi gond, jön a következő csík, és leránt….. Hubaz.  Ma is itt van előttem a tekintete a szemüvege fölül rám néz, és kérdezi, hogy minden rendben van-e. Ó hát persze mondom neki, hogy ez ok, hogy ez ennyire fáj? Igen mondja ŐŐ, és ismét ken egy fincsi kis csíkot. És letép. Aztaku.. na, erre már nem igen maradtam szó nélkül, és közben persze csavarni lehetett a ruhámból a vizet. Utoljára akkor voltam ennyire ki, amikor a sebész lekapta a befordult nagylábujj Körmömet…
Folytassuk, ok. Közben azért kiszólt a mellettünk lévő helységbe, ahol a körmös dolgozik, és történetesen Őt is ismerem, hogy, ha ez rendszeres lesz, akkor majd nem fog ez fájni, és Anett a körmös nevetve nyugtázta, hogy persze… sebaj, kente a következő csíkot, és tép…. Jöttek a csillagok is. Rám nézett, és közölte, hogy gyorsan csinál egy bajusz gyantát, pihenésképpen. Az volt. Üdítő színfoltja volt a napomnak. Egy kis semmiség. Térül fordul, és én szorítom a lábam, és közben azon gondolkozok, hogy csak nem fogok talán itt megszülni!?  Közben odakintről jött a bíztatás Anett a körmös igyekezet kicsit feltuningolni a következő szakaszra. Ok. Folytatjuk. Remek. Ismét ken, de most már oda kent ahol sokkal vékonyabb a bőröm, mint az előző részeken….. Nem szeretném részletezni a továbbiakban, de nyomdafestéket nem bíró szavak jutottak eszembe azokban a pillanatokban. (Egy részét el is mondtam azonnal). Summázva a folyamatot, TÚLÉLTEM…
Megforgatott Gabika, mint húst a panírban, és egy pihe sem maradt rajtam, sehol sem.
Amikor befejezte a kínzást, gyakorlatilag semmit sem éreztem, teljes terjedelmében zsibbadt. Mondtam is neki, hogy szerintem essünk túl a bulin, és nyugodtan hozza a szikét, mert semmit sem érzek.
Itt történt meg, hogy az eddigi kapcsolatunk átalakult. Barátok lettünk. Aki ilyenre képes teljes természetességgel, és látott belőlem mindent, az nem lehet más.
El is indultam hazafelé terpeszben, mert borzasztó zsibbadást éreztem csak, amely még kitartott három napig.
Egészen biztos, hogy én erre még egyszer képtelen lennék..
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr9513350601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása