Csaholás a végtelenbe!

20171103_074042.jpg

Immáron 3 gyermek egészségét próbálom őrizni . Ez sajnos társas lények lévén nem mindig sikerül. Pedig tuningolom őket mindenféle csodaszerrel, de az intézményből így is sikerül "néha" hazahozni a nyavajákat. Itt szeretném leszögezni, hogy volt szerencsém jó néhány gyermek betegséghez az elmúlt 4,5 évben, és kategorikusan ki merem jelenteni, hogy amin a gyermeket 3 nap alatt túllendítettem, az egy felnőtt számára (mert biztosan elkapja)maga a veszedelem. Ezeket a gyermekkori jelentéktelen vírusokat, bacikat felnőttnek átélni..... grrr. Némelyiktől félholtak voltunk napokig. Szerintem a jelenleg legaktuálisabb témával kezdtem el foglalkozni, és valószínűnek tartom, hogy tavaszig, ez valamilyen formában mindig jelen is lehet.
Jelenleg is itthoni terápián van a két nagyobb, és hát ugye kicsi az adott. Ő még 2 évig itthon is lesz. Lucám lassan harmadik hete csahol, kisebb nagyobb kihagyással. Lia ismét középfül gyulladással. Mindkettő Leányom máshogy beteg. A nagyobb már túl van néhány sokk terápián, és azt gondolom, kicsit könnyebben veszi az akadályokat. Talán ő az akivel mindig meg lehetett beszélni, hogy ezt muszáj bevenni bármennyire is szar. Soha nem volt "hős" alkat. Inkább megpróbált egy másik alternatívával túllépni az akadályon, amit elé gördítettünk.
Én komplett házi patikával rendelkezek itthon, és jó néhány felmerülő problémát tudok orvosolni fejfájás nélkül. Ettől függetlenül szeretnék néhány szót ejteni a gyermek egészségi fejlődését szolgáló gyógyászati segédeszközről. Kettő olyan eszköz van,ami a családunk leghasznosabb tagjává vált bizonyítottan
Az első az Orrszívó:
Csodálatos találmány (itt mondom el, hogy magyar), valószínűleg aki kitalálta, nagyon nehezen viselte az állandó cipőfűzőként szolgáló nyúlós színes váladékot, ami a gyermek orrából tud ürülni. Természetesen ezt gyermeki szemmel tekintve bárhova lehet törölni. Egyszóval ebből van olyan verzió,amit a porszívóra csatlakoztatva ki szívja csodaszépen, és kíméletesen (Én kipróbálok mindent).Azt hittem,amikor ez a találmány bekerült a családba, hogy ha ezt a porszívó max fokozatára teszem, tuti kiszívja a gyerek tüdejét is az orrán keresztül. Semmi probléma vele, valahogy ez a max szívás ebben a szerkezetben le van csökkentve, és tökéletesen működik.
Szóval Lucám..... Annyira utálta ezt az egész macerát, meg valószínűleg azt, hogy mindent azzal kezdtem, hogy lefogtam az összes mozgatható testrészét, és miután gúsba kötöttem szerencsétlent, mindenfélét spricceltem az orra likába, vagyis igyekeztem oda fújni, de mivel marhára küzdött, és általában rángatta a fejét, jutott abból mindenhova. Szóval miután az egész fejét beborítottam a tengervízzel (ez az egész tovább tartott, mint maga a művelet) így inkább gyorsan meg tanult orrot fújni. Másfél évesen csodaszépen fújta. Ha nem tette felmutattam neki az orrsziporszit.
A kisebbik leányom Emília lett a hős alkat nálunk. Inkább csináljuk, csak legyen jobban. Cserébe megy a dráma, és képes egész álló nap nyüszíteni, ha beteg. Viszont őt le sem kell fogni. Teszi a dolgát békésen.
Van ennek egy békésebb verziója a szájjal szívó takonyszipulátor:
Funkcióját tekintve ugyan azt a célt szolgálja, mint a nagytesója, csak ez inkább csecsemő korban javasolt. Kb fél éves korig. Én legalább is addig használtam, mert utána egy-egy nagyobb lendületnél csúnyán pórul lehet ám járni a nagy lelkesedésben.
A második a szélcső:
Mivel nekem csak has fájós gyermekem volt eddig, így sokszor került elő a dobozából. Funkcióját tekintve, a bántó szelek eltávolítása a baba beleiből. Azért itt is vannak előforduló balesetek amikor, nem csak a szelek slisszannak ki am kis csövön, hanem a piszkálást követően a bűnös is távozik. Ennek általában fürdés, és fertőtlenítés a vége.
Pipetta, adagolómércés kiskanál:
Semmi gond nincs velük, nagyszerű találmány. Sokkal könnyebb vele az élet. Nem szabad kifőzni, mert utána kuka a vége.
Lehet, hogy nem tartozik szorosan ide, de nekem a legeslegnagyobb barátom volt, és lesz is. Ez a sterilizáló ufó, amit a mikroba kell tenni, és elviekben a gőzzel sterilizál mindent. Bár én kb havi egy alkalommal ecetes vízben átfőztem mindent.
Nálunk még rangsorban van a fülmelegítős sapi is:
Egy kedves barátnőm ajánlotta ezt a sapit, és mivel Lia szinte állandóan fülgyulladásban van, így sokat használom. Egy sildes kissapi, amin két zsebbe bele tudod dugni a meleg zselépárnát, és így nem égeti szét a fülét. Ottotherm sapi. Én még meleg sóra feküdtem, amikor gyerek voltam.
Ide tartoznak még a fertőtlenítő zselék. Xl kiszerelésben, és zsebbarát verzióban is megtalálhatóak. Nekem ez is, az is beszerzésre került a gyermekek érkezésével. "Mindegyik" (ez megérdemel egy külön fejezetet) táskámban van a kicsiből.
Sajnos meg vagyok győződve arról, hogy egyik másik gyermekeknek szánt gyógyszer (nem antibiotikum), és étrend kiegészítő irreálisan magas árral van ellátva. Volt már olyan tavaszunk, hogy több pénzt költöttünk el a patikában, mint az élelmiszer boltban.....

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr8813204739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása