Kitelepülés!

20171108_074119.jpg

Higgyétek el, hogy pontosan tudom, hogy miről is beszélek, hisz egy kereskedelmi cég, gastro részlegénél dolgoztam évekig.
Az hogy a gyermekekkel elindulj otthonról, nem is különbözik sokkal, csak a legfontosabb része marad el mindig, a buli. Bár ez sem teljesen igaz, mert az én leányaim pillanatok alatt tudják csinosítani a vérnyomásomat,és lehet, hogy már egy Ganxta koncert sem tudna” lázba” hozni olyan gyorsan,  mint eme két csodálatos leány gyermek képes reá.
Nincs Ganxtának semmi köze a háztartásunkhoz (megszerettem), még mielőtt bárki félre értené, csak ez volt a gyermek utáni felnőtt létem legmaradóbb emléke, amikor 2016. Május 1. bulin voltunk a férjemmel a koncerten, és azt is pontosan tudom, hogy a Zsombói házi sör, az egyik legjobb…
Szóval kitelepülés. Szerettem volna sorjázni nektek azt a néhány dolgot, amely a „pelenkázó” táskába benne kell, hogy legyen. Főleg ha három a gyerek. Nekem ezekből van kettő. Egyik sem klasszikus pelenkázó táska, mindkettő jól megpakolható sport táska. És ezen kívül van még a privát táskám, az sem a színházba járós kis boríték táska méretű ám.
Szóval sport táska 1. Ezt hurcoljuk ha útra kelünk bárhova.
Tartalma: (épp a minap pakoltam át, így pontosan tudom)
  • Mind három gyermekem részére, évszaknak megfelelő 1 garnitúra váltó ruha.
  • Pelenkásoknak, egy alap csomag, alátét+pelusok+popsikrém.
  • sebtapasz+fertőtlenítő.
  • babapiskóta, bontott, és bontatlan csomag egyaránt.
  • Szép adag morzsa a bontott (elfeledett) csomag helyén a zsebben.
  • papír zsebkendő
  • nedves törlőkendő
  • textilpelus
  • Egy komplett anya csomag vész esetére.
  • papír wc ülőke
  • néhány hajgumi
  • egy adag diazepam (van nálam mindig, űzöm vele a gondot)
  • néhány csigaház, kagyló, kavics, fél csomag pez, stb stb
Körülbelül ez az amitől a táska maga olyan nehéz tud lenni, mint ha pakoltam volna bele néhány téglát is,pedig nem.
Ezeken kívül van még jó néhány számomra rendkívül hasznos kellék a gyermeki léthez. Van kb 5 darab cumi szalagunk,láncunk, mert vettem, csináltattam, és természetesen,amikor indulnánk, egy darab sincs meg belőle. Sebaj. Átszoktam a pass tartókra. (köszönöm az ötletet Mártinak).
Ezen kívül szükség van még inni valóra, amit ugye indulás előtt tölt meg csak az ember leánya, bár már gondolkoztam, hogy tartok egy kis vizet a táskában, de természetesen, az úgysem lenne akkor és ott jó, arról nem is beszélve, hogy ha egy darab van, az csak generálja a cirkuszt.
Általában jön velünk valami dög is rendre. Legyen az egy baba, vagy csak az alvós, amit lehet majd húzni a földön, és én ettől kiakadok, mert utána meg bújik hozzá grrrr, na mindegy. Egyszóval valami az otthon illatából.
Kell még egy babakocsi, aminek ugye van kereke, és külön van hozzá a kornak megfelelő része.
És most Ne települjünk ki messzire, csak mondjuk menjünk ki  szökőkutazni a parkba. Vagy csak egy szimpla kis forgatagba itt a városban.
Vannak még a b.) opciók, amikor az egyik kitalálja, hogy motorral szeretne jönni, no problem, akkor a másik rollerral. Most elmondom ez kb meddig szokta őket izgatni. Ameddig el nem érünk a tetthelyre a kocsiban végig beszélnek esetleg róla, illetve kitesszük nekik a kocsiból, és ameddig meg nem lát valamit ami érdekesebb (kb 5 perc). Egyszóval mi mindig úgy nézünk ki mint egy málhás szamár, mert a babakocsi vázáról is lóg le ez az, én is cipelek rendre valamit, és persze  Szerencsétlen Apjuk szív mindig, mert, ha már  a kicsit felveszi, akkor a nagyot is kell, és kész szerencse, hogy stramm az én uram.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr3713204631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nem "MINTA" Anya

Friss topikok

Címkék

süti beállítások módosítása