4 éves szőke hercegem..

20210611_164712.jpg

2021.Augusztus 21.

Már négy éves... És még ma is friss emlékkel élek a születésed pillanatáról. Az én csodaszép fiam! Nem titok ez senki előtt, mert nem is nagyon hiszem, hogy lenne olyan, aki ne venné észre, hogy Te vagy a kedvenc kisfiam! Méghozzá nagyon is. Lányból több kedvencem is van, de pasiból egyet adott nekem a teremtő, és nagyon hálás vagyok érte. Drága Kis pasim! Talán a Te élményeid megírásával vagyok a legjobban elmaradva, pedig annyi minden van már a listámon. A mai nap különleges. Szeretnénk a kedvedben járni, és köszönteni, ha nem bújsz el előlünk. De ha igen, mi akkor is rendületlenül énekelni fogjuk a  szülinapi köszöntőt. Csinálok tortát is, igazából teljesen mindegy, hogy milyet, mert neked, csak a rajta lévő dekoráció a lényeg. Eddig egy tortádból sem ettél. Ennek oka, hogy nem vagy édes szájú. De tudod kisfiam, egy ilyen alkalomra nem lehet szalámis kenyérre tenni a gyertyát. Ez annál sokkal különlegesebb. 

Néhány gondolat arról, hogy mekkora élmény egy ilyen szuper kis pasival élni..

Minden nap veled ébredek, most már jó ideje. Igaz, hogy sok esetben közénk fér még egy szőke kiscsaj is, de ettől függetlenül, most Te vagy a fontos. Az érzés, amit akkor kaptam, amikor legelőször megláttalak, az nem múlik. Különleges egy pasit nevelni. Biztosan most nevetnek a csak pasikat nevelő ismerőseim, de így érzem. Pici korod óta tudod, hogy mit akarsz, ennek hangot is adsz, de igazából nem is ez az, amitől különlegesebb vagy, hanem az érzéseid különös kimutatása, amely nekem, minden alkalommal nyomot hagy a szívemben. Legyen az jó, és rossz. Korábban ilyen élménnyel nem találkoztam, amit Te adsz nekem minden nap. Visszahúzódó, és csendes jellemed mögött, csak itthon tudjuk igazán, hogy micsoda gézengúz vagy is valójában. Soha nem mutatod meg másnak, hogy mennyire cserfes vagy, még szükség esetén sem. Hoztál már emiatt kellemetlen helyzetbe engem számos alkalommal. Összességében minden nap csodálattal nézek rád, és rendkívüli érdeklődéssel fogadom azt, hogy Te, mint férfi, egészen más dolgokat tudsz, és csinálsz, mint leány testvéreid. Sokan mondták már nekem, hogy „jól elkényezteted ezt a kisfiút”, IGEN, ez így is van. Különleges helyed van a szívemben. Mindig az lesz. Azt terveztük, hogy Te leszel a harmadik gyermekünk, aki fiú. És igaz lehetett. Köszönöm, hogy engem választottál. Egészen más lett az életen.

Sok szeretettel köszöntünk ezen a különleges napon Drága Kicsi Gergely!

20210820_160245.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://nemmintaanya.blog.hu/api/trackback/id/tr2516666542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása